Saturday, June 6, 2009

First Anniversary

Salam semua..Sihat??Nak tau x??Rupa-rupanya dah setahun kami bersama layari bahtera rumah tangga.Mulanya mcm nk pergi cuti memane tmpt yg best..tetiba boleh lak pulak abg wife aku nih kawen 5 jun plak di Bentong, Pahang..Hishh nak hangin satu badan gamaknya..Takpelah.Bakal Wife die pon bukan org lain. Kenalan rapat wife aku.Aku pon kenal..

Wife aku plak mcm menyokong aku utk mengelak dr pergi ke majlis tuh..tp kang ape lak org kate..oleh yg demikian, terpaksalah kami menangguhkan rancangan men'celebrate' anniversary kami yg pertama.(sambil membuat muka monyok).

So kami decide utk ke Kuala Lumpur selepas shj selesai majlis resepsi(betul ke ejaan aku tuh..hentam sajalah labu..) abg aku tuh..Kami memilih Hotel Vistana sebagai tempat percutian pertama kami (satu malam jek). Maklumlah Dari JB.Kira jauh la tuh.Inilah hadiah anniversary yg aku berikan utk wife aku..


No comments:

Post a Comment