Tuesday, January 4, 2011

updated hidup berjauhan

Salam 1Malaysia...

Sekarang aku ngan wife tinggal secara PJJ a.k.a Perkahwinan jarak jauh. Aku & wife dipisahkan oleh laut China Selatan. Kini, aku tinggal menumpang di rumah rakan yg terletak di dlm institut yg sama. Sebelom nih, semasa aku tiba di Miri, aku & wife diletakkan di rumah di tingkat dua. Apabila wife aku pulang semula ke JB, aku membuat "deal" dgn seorang rakan yg menyatakan hasrat utk bertukar rumah kerana die plan utk bw family tinggal bersamanya. Oklah. xpe. Aku pun tinggal seorang. Jd lebih baik aku join rakan2 yg lain utk tinggal bersama.

positif..positif..positif

Sebelom nih tingkat 2..Sekarang..nuh..jauh di atas kayangan..Tingkat 5...lif??memang takde..so kesimpulannya..Kenalah menapak naik turun guna tangga..secara x sengaja, aku dapat bakar sebahagian lemak di badan.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment