Monday, October 11, 2010

101010

Salam 1Malaysia.

Dh mcm no. binary aku tgk tajuk entri nih. kan semalam 10 october 2010. Kiranya mmg cantek laa no tuh sbb kalo disusun akan menjadi 10/10/10. Berebut org utk ukir kenangan pd tarikh tersebut dgn mengadakan @ menganjurkan aktiviti masing. Kiranya nk pahat memori pd tarikh tersebut la nih. Kt TV plak mmg sibuk psl pernikahan & persandingan angkasawan negara iaitu Datuk SMS kawen dgn pilhan hatinya. Tahniah datuk sbb dpt bina masjid. Aku ade gak tgk skit2 acara pernikahan mereka secara live dr TV.


X kurang juga hebat berita sedih yg kita dengar berkenaan kemalangan ngeri bas ekspress "terbang" berhampiran tol Simpang Ampat lebuhraya PLUS yg mengorbankan 12 orang. Takziah aku ucapkan kepada keluarga mangsa.


Aku plak pada tarikh 10.10.10 tu x de pon perasaan nk ukir memori kenangan yg terindah. Just dok rumah, rehat2. relaks, tenangkan fikiran, cuci kereta, kemas rumah, tido. Itu jek yg aku ngan my wife buat. Lg syok...

No comments:

Post a Comment