Wednesday, October 13, 2010

Memori muda-muda dahulu

Salam 1Malaysia..

Tgh dok kemas2 rumah bersempena 101010, terjumpa plak aku ngan si album gambar muda2 dulu. Time nih kamera digital belom termampu aku miliki. Just guna kamera filem "kodak" jek. Time tuh mmg populare lg kalo guna kamera filem nih. Lg2 yg blh auto gulung mcm aku py. Seingat aku gambar nih diambil pada tahun 2001 ketika menuntut di Pusat Asasi Sains Universiti Malaya.. layan jelah gambar aku yg tengah kudut muda belia lagi bermuka suci ini.

Aku, Alfian & Dr Azlan Ajaib

Aku, Dr Jaka & Dr Azlan Ajaib. Tgh ronda2 naik kancil pinjam.

Miji,ntah(lupa plak nama), aku, Alfian, & Modee di dalam Makmal

Sharif, aku, Miji, Megat & Modee di dalam kelas tutorial

Di dalam bilik Azlan di rumahnya sebelum pergi ke Grand Dinner

No comments:

Post a Comment