Friday, October 15, 2010

Persediaan sblm jalan jauh..

Salam 1Malaysia..

Owh lupa nk canang satu kampung. Awal pg nnti, aku ngan wife akan memulakan perjalanan ke Tg malim. Kiranya nk jalan jauh la nih. So sebelum nk jalan jauh dgn planning cantek yg ade, semestinya aku & wife perlu mempersiapkan beberapa kelengkapan agar segala yg dirancang berjalan dgn baik. So, aku & my wife still sempat menjengah ke Plaza Angsana utk membeli kelengkapan akhir. Dapat gaklah rembat sehelai seluar pendek, baju & seluar ibu preggy wat my wife serta 2 pasang stokin yg tiada kene mengena. Ketika ingin membayar di kaunter, apabila di "scan" harga seluar wife, harganya menunjukkan hanya RM3. Padahal di tag tertera RM13.99. Sbg org yg jujur, aku suruh "scan' lg. Harganya tetap RM3. Mmg rezeki anak laa nih.

Serta aku & my wife juga tidak ketinggalan utk mendapatkan khidmat kegilaan baru kami iaitu
.
.
.
.


Berurut dgn menggunakan kerusi urut Gintell berbayar. Nk beli x mampu lg. So just masuk RM1 dgn serta merta badan kami diurut selama 3 minit. X cukup, tmbh lg duit la..

No comments:

Post a Comment