Friday, November 12, 2010

Beribu-ribu sel aku mati

Salam 1Malaysia..

Rasenye dh byk tahun sel badan aku nih aku bela dgn baik. Bagi makan cukup2. Mmg kembang sihatlah sel2 badan aku selama nih. Tetiba hari ini, sel2 badan aku diragut nyawanya oleh sebuah mesin yg cukup jahat spt gorgon yg mmpu membunuh beribu2 sel badan aku dlm sekelip mata. Makanya, aku terasa yg badanku mengecil sedikit (perasan)..Tempat kejadian adalah di Pusat Kesihatan UTM Skudai, Johor. Hati2 bila melalui kwsn tersebut. Anda akan terpaksa berpakaian tanpa benang lalu terus dicabul oleh mesin yg jahat itu. Ingatkan free rupanya kene bayar plak tu. Rm90 ooo hasil cabulan itu..

Lalu aku terus mendapatkan ahli kaji makmal utk melihat hasil buangan air aku yg cukup jernih. Walla.. Aku seorang mangsa keadaan yg cukup sihat. Aku diberi pengesahan yg aku layak & sihat utk terus hidup di dunia ini..

No comments:

Post a Comment