Wednesday, November 17, 2010

Jajaku dh start demand..

Salam 1Malaysia..

Ginilah nasib kalo ade kenderaan. Yg si jaja ni pon dh start demand mcm2. Yelah umurnya pon dh nk mejangkau 5 tahun. Nk di tukar terasa syg. Niat dihati nk jg je smpi habis bayar. Tp baru2 nih die dh start meragam. Panik??X lah panik sgt. Tp kalo tetiba tgh kt traffic lite, gear x blh masuk, mau x panik nye..Karang kene langgar la pulak. Jadinya, kenelah relaks dulu. Jgn panik2. Kasi off enjin dulu katenya..

Part ni yg plg aku x suka. Mcm2 pendapat yg aku dgr psl masalah jaja nih. Satu bengkel kate lain, satu bengkel kate lain. Harga tukar bende alah tu pulak blh byr satu bulan installment jaja nih. Aku x kesah pon ape yg pomen nk ckp. Yg pntg aku yakin ngan pendapat aku. Rosaknya bukanlah major sgt. Minor jek. Jadi aku just pegi kedai yg sanggup tukar spt yg aku suggest jek. Hasilnya.. Jajaku kembali sihat & bertenaga.. Utk menghargai jasa jaja, aku kasi tukar kasutnya pula..Alamak..nmpk beterbangan di awan nilai ringgit tu..X pe yg penting jaja beri aku kepuasan & perlindungan yg maksimum utk aku & wife ketika bersamanya..

*for me, say no to tyre china made..Go for the quality. Don't compromise with safety & comfortable.

No comments:

Post a Comment