Saturday, December 25, 2010

Aku, Cuti , & JB

Salam 1Malaysia..

Malam nih merupakan flight aku & my wife utk pulang ke JB. Flight direct from Miri to JB. Aku pula menemani my wife utk ke JB. Risau gak kalo die balik JB sorang2. Naik flight plak tuh.. Duit tambang bukanlah menjadi isu utama. (arghhh..tension..gaji x masuk lg..janji tinggal janji..)  Keselamatan my wife & baby dlm kandungan menjadi keutamaan bagi aku..

Cuti aku pula diluluskan. Aku akan pulang semula keseorangan ke Miri pada hari selasa 28 hb.. Sekarang dh mula rase sayu. Lepas ini, aku & my wife akan berjauhan. Aku akan menyerahkan kunci rumah kuarters kpd pihak pentadbiran. Selepas ini, aku hidup membujang bersama2 rakan yg lain..sob..sob..sob..

X sabar rasenya nk memandu kereta sendiri & memandu di keadaan jalanraya yg selesa di JB. X lupa juga, berat sungguh beg yg akan aku bw utk pulang. Maklumlah. kalo dh pompuan, mesti byk brg yg dishoppingkannya.

No comments:

Post a Comment