Wednesday, December 29, 2010

Hati yg sayu

Salam 1Malaysia..

Sejekap sungguh masa berlalu. Terpaksa juga aku gagahkan diri utk pulang semula ke Miri. My wife terchenta, aku terpaksa tinggalkannya di JB bersama familinya. Sedih, sayu..tetiba keluar juga air mata jantan dari kelopak mata aku. Mmg aku x dpt menahan sedih meninggalkan my wife terchenta jauh dari pandangan mata. Rindu datang menjelma mengingatkan memori bersama. Tapi apakan daya. Tuntutan tugas & tanggungjawab. aku percaya, ini hanyalah bersifat sementara.. tapi perasaan ini lg tertekan dgn kehadiran memo yg pd aku cukup menjengkelkan. Mencari alasan lain utk menutup kelemahan diri. Hak utk mendapatkan urusan permohonan bertukar tempat tugas ditangguhkan atas arahan pihak HQ. Apakah ini semua??..Yg pasti, aku akan terus bersabar & akan memulakan langkah utk proses pertukaran ini..nantikan..

No comments:

Post a Comment