Monday, December 20, 2010

Lawatan Tapak ADTEC Bintulu.

Salam 1Malaysia..

Hurmm..Semalam seharian aku, my wife & rakan2 diarahkan utk melawat tapak bangunan ADTEC Bintulu, Sarawak. Seawal pagi Jam 6.00 pg kami semua dh terpacak menunggu driver bus intrim. Pkl 6.30 gak baru gerak. Mcm biasalah, janji M.

Perjalanan mengarah ke Bintulu agak mencabar. Driver menggunakan jalan pantai. Jalannya kelihatan agak sempit & kurang diselenggara. Dh rase mcm naik kuda. Teringat aku akan jalan menuju ke kampung halaman di Kulai, Johor. Kalo ikut maklumat yg diberi, jarak Miri-Bintulu hanyalah 203km. Tetapi perjalanan utk sampai ke Bandar Bintulu dr Miri mengambil masa selama 4 jam. Singhh..Sian my wife. Dhlah sarat mengandung. Risau gak aku kalo2 my wife terberanak dlm perjalanan. Alhamdulillah. X de ape2 yg perkara buruk berlaku.

Kami diberi kesempatan utk singgah di Bandar Bintulu. So far yg aku blh katakan, bandar Bintulu kelihatan bersih & tersusun rapi. Perancangan bandar juga dapat dilihat.

Seperti yg dinantikan, kami sampai di ADTEC Bintulu pada waktu matahari berada tegak di atas kepala. Kiranya waktu betul2 terik matahari laa. Dari jalan besar, bas yg kami naiki menggunakan jalan "lori" yg rasenye mcm jalan off-road. Kelihatan ADTEC terletak jauh ke dalam...

Secara peribadi, aku melihat bangunan di ADTEC Bintulu ini hampir siap. Dlm 70%. Tinggal touch-up & wiring saje kot. Bangunan sudah didirikan & telah diwarnakan. Kami diberi peluang utk meninjau sekitar perkarangan ADTEC. Yg utama adalah "Safety First". kenelah pki helmet kontraktor sediakan. Nk tau lebih lanjut, klik link di bawah...



3 comments:

  1. SALAM, ENCIK BOLEH TANYA..BILA BOLEH KAMI TAHU ADTEC BINTULU DI BUKA BILA? 2 TAHUN DAH TUNGGU..SEBAB CUMA ADTEC BINTULU YANG ADA COURSE SAYA IAITU DIPLOMA PEMASANGAN PIPE.ADTEC LAIN TAK ADA..DAN KAMI TAK DI BENARKAN MENGAMBIL ATAU TUKAR BIDANG..SAYA DAH CUBA :(
    TOLONG BANTU

    ReplyDelete
  2. JIKA ANDA BUTUH ANGKA GHOIB/JITU 2D.3D.4D YG DI JAMIN TEMBUS 100% DI PUTARANG SGP/HKG SILAHKAN SAJA ANDA TLP KY JAYA DI NOMOR 085321606847 TRIMAH KASIH

    ReplyDelete
  3. JIKA ANDA BUTUH ANGKA GHOIB/JITU 2D.3D.4D YG DI JAMIN TEMBUS 100% DI PUTARANG SGP/HKG SILAHKAN SAJA ANDA TLP KY JAYA DI NOMOR 085-342-064-735 TRIMAH KASIH

    ReplyDelete