Saturday, March 27, 2010

Dh semakin tua !!!


Salam 1Malaysia.Kiranya minggu nih umur aku dh menginjak 1 angka lagi. Dah makin tua rupanya aku. yang paling menggelikan hati, aku telah membuatkan rakan2 opis berteka-teki mengenai tarikh sebenar hari lahir aku. Dieorg terwish awal plak 2 hari. Siap berbalas mail. Walaupun terawal sudah wish kt aku, tp aku terharu gak sbb igt gak diorg nk wish bufday aku. TQ rakan2 opis.
 
Pada tahun ini, aku menanti peningkatan usia di bilik tidur secara berseorangan. Wife?? Die jauh nun di negeri orang. Tp terharu gak sbb tepat jam 12 mlm, die telefon aku. X sempat say hello terus nyanyi lagu hepi bufday versi kanak2 riang. Habis lagu terus wish kt aku hepi bufday.

Yang paling aku gembira, wife aku balik dari Melaka pada hari lahir aku juga iaitu selepas waktu persekolahan sbb sekolah die umum cuti pada keesokan harinya. Aku pun amik cuti setengah hari pada keesokan hari sbb my wife nk belanja makan celebrate bufday aku.

My wife ajak pegi ke Danga Street Mall, Danga Bay. Disebabkan kami masih berdua shj, so, cukuplah boli sepotong kek kt Secret Recipe tuh. Kira romantik la makan kongsi2. Tak lupa utk order mknn kegemaran iaitu Tomyam Kung. Pehh masyuk.

Bersama wife di Secret Recipe


Wife suapkan kek..hehehe

Family??Semua ahli keluarga x lupa tarikh hari lahir aku. Ibu pepagi dh wish sblm aku pergi keje. Ayah pula telefon aku utk wish. manakala yg lain iaitu Along, Ani, Nuar (nun di Limbang) & Haziq cuma wish guna SMS. Oklah tuh. Kira dieorg igt.

No comments:

Post a Comment