Thursday, March 4, 2010

Lori Balak


Salam 1Malaysia.Agak2nya korang nmpk x ape yg aku nmpk?Aku nk btau korang kt sini sebenarnya aku mcm teruja + jakun sebentar sbb rasenya mcm dh lama x nmpk lori balak kt jalanraya.Tgh aku syok drive sambil dgr "pagi di ERA bersama Aznil & Din Beramboi", tetiba mataku terpaku melihat lori balak yg berkongsi jalan dgn aku. Waktu aku amik gambr nih (jgn tiru aksi nih sbb guna hp sambil drive mmg menjadi satu kesalahan), aku tgh dlm perjalanan pergi kerja dalam pkl 8 pagi kot. Tp yg smpi skang aku tertanya2, knp kebanyakan lori balak mesti guna lori lama Mercedes yg pintunya masih guna kayu. Ada sesapa yg blh tlg jawab? Dh lah bw beban yg berat, confirm lembab lelagi nk naik bukit. Knp lah tauke balak x nk invest labih sket beli kepala lori SCANIA.

No comments:

Post a Comment