Friday, September 10, 2010

Salam Lebaran Aidilfitri

Salam 1Malaysia..


Syukur Alhamdulillah. Sekarang kita berada di bulan Syawal. Sebulan kita menjalani ibadah Puasa. Terasa syu & hiba apabila terdengar laungan Takbir Raya kerana Ramadhan kali ini meninggalkan kita. Entahlah. Masihkah ada lagi peluang utk aku berjumap Ramadhan tahun hadapan. Cuma aku mampu berdoa agar aku dapat berjumpa lagi dgn Ramadhan akan datang atas kehendakNya.

Dikesempatan ini aku & wife menyusun sepuluh jari penuh pengharapan, seikhlas hati memohon ampun & maaf sekiranya terdapat kekhilafan diri dalam penulisan di blog ini. Mmg tidak dapat dinafikan kadangkala penulisan ini bertuankan emosi utnutk pembaca, pengikut serta yg mengenali diri ini, dengan rendah diri aku & wife ingin mengucapkan..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

Semoga perjalanan ke kampung semuanya selamat. Berhati2 apabila memandu. Jauhkan dari sifat pentingkan diri apabila memnadu.

No comments:

Post a Comment