Friday, February 12, 2010

CNY dinner

Salam 1Malaysia.Memandangkan aku nih warga kuli kilang, maka aku merelakan diri utk memeriahkan lagi CNY dinner yg diadakan pada setiap tahun. Pada tahun ini, lokasi dinner tetap diadakan di Grand Straits Garden Seafood Restaurant, Danga bay, Johor bahru pada 11 Feb 2010. (rase2nya mcm ade kontrak smpi mati kot wat dinner kt sini).Seperti biasa acara yg aku nntikan ialah lucky draw tp tahun ni nasib x menyebelahi aku.Aku pulang dgn tangan yg kosong. Tp x pe.Yg penting pd tahun nih aku ttp dpt bonus.TQ boss..Layan je lah gambar..Cakap byk pn x guna..


Pentas utama & karpet merah

Yee Sang yg sudah digaul..(gile selerak)

Aku bersama rakan officemate duduk satu meja


Meja officemate yg ke-2

Meja officemate yg ke-3 duduk bersama Big Boss, Mr Teo

Director & org kuat di atas pentas utk acara Yam Sai (betul kot ejaan)

Melihat screen dgn tekun memaparkan nama penerima Ang Pau.

1Malaysia Style.Sapa kata Melayu x reti guna Chopstick??


Yam Sai guna Air Orange F&N

Muka kecewa x dpt Ang Pau.Tahniah kpd yg dapat..wawawa

No comments:

Post a Comment