Thursday, February 11, 2010

Selamat Tinggal Tg. Malim

Salam 1Malaysia.Entry kali ini hanyalah nk bercerita berkenaan aku mengambil kembali wife aku dari terus tinggal di Tg malim.Hehehe.Mcm pelik je bunyinye.Sebenarnya aku just amik wife di Tg malim utk pulang ke JB kerana die dh habis kontrak tinggal kt Tg malim nih.Kiranya wife aku dh habis belajar dan seterusnya akan meniti hari utk ber'praktikum' di negeri Hang Tuah.Kalo dikira secara kasar, wife aku tinggal di bumi Tg malim selama 207 hari (belum ditolak die balik Jb & cuti sem). Teringat kembali time aku menghantarnya pada hari pertama di UPSI pada 20 Julai 2009.Rase mcm cepat shj masa berlalu. Perkara yg tidak disengajakan ialah aku lunch kali pertama dan terakhir di tempat yg sama iaitu di kafeteria Proton City. Hari pertama aku menghantar wife aku pun aku lunch kt situ & akhirnya aku lunch wat kali terakhir di Tg malim pun di tempat yg sama semlm.

Secara rasminya, kami meninggalkan bumi Tg malim pada 11 Februari 2010.


Tingkat 2, Blok B1 Apartment Damiana.Tempat berteduh wife aku.


Muka wife yg gembira meninggalkan bumi Tg malim berlatarkan pintu masuk Apt Damiana.

Pemandangan Banjaran Titiwangsa di sepanjang jalan keluar Proton City.


No comments:

Post a Comment