Monday, July 26, 2010

Happy 7th anniversary declared as couple

Salam 1Malaysia..

26 Julai 2003, ketika berada di Air Terjun Chemerong aka Sekayu, Terengganu, cinta aku telah diterima oleh empunya badan iaitu Cik Apai. Setelah beberapa ketika aku menunggu jawapan darinya, akhirnya die bersetuju menjadi steady awek aku. heheheh

Paling x blh lupa ialah time aku beri die sebentuk cincin silver berbatu purple, die semcm terkejut gitu. Tp, cincin yg aku beri rupanya terlalu longgar buatnya & boleh diputar2 di jari manisnya. Malah dari hari itu juga aku mengubah panggilan daripada cik Apai kpd Sayang (malu auww..)

Itu cerita 7 tahun dahulu ketika kami sama2 bergelar pelajar di KUKTEM. Hubungan cinta kami blh dikatakan amat diketahui oleh seluruh warga Kuktem ketika itu. Kiranya wanted couple jugak la nih. Mlh ade gak yg perli2 hubungan cinta kami.

Akhirnya, cinta kami sampai juga kepada lafaz akad nikah & sekarang kami hidup bahagia sebagai pasangan suami isteri yg sah. Dh 7 tahun kami menyulam rase cinta. Moga2 cinta kami akan berkekalan hendak-Nya.

" Sayang... Hepi 7th annibersari us declared as loving couple. Semoga hubungan cinta yg kita bina akan terus mekar & berkekalan..."

No comments:

Post a Comment