Tuesday, June 29, 2010

Kenapa perlu endorse U41??

Salam 1Malaysia. Ishkk. Mcm2 requirement dr company tempat aku bekerja nih. Nih berkenaan MC yg aku dpt dr Klinik kesihatan Kerajaan. MC yg aku submit tempohari tidak diperakui oleh company yg aku bekerja skrg. Yelah. Yg kasi aku MC cuma diberi oleh Pen. Pegawai Perubatan bertaraf U29. Jadinya, company aku kasi choice utk burn shj MC aku menjadi Unpaid leave @ dptkan endorse pegawai perubatan U41. Jadi terpaksalah aku akur dgn memilih utk di"endorse" shj MC aku oleh Peg. Perubatan U41.

Nasib baik di KK Bandar Tenggara pada waktu itu mempunyai Peg. Perubatan bertaraf U41. TQ Ibu sbb bersusah payah mendapatkan endorse dr doktor terbabit. Persoalan skang. Kenapa kene juga Peg U41 baru MC tu valid? Kan mmg kebanyakan Klinik Kesihatan lebih2 lg di felda mmg Penolong Peg U29 jek yg ade setiap masa. Lagipun, nk dpt MC dr klinik kerajaan mmg payah kalo x betul2 sakit. Betul x??

No comments:

Post a Comment