Thursday, August 5, 2010

Rezeki yg dinanti

Salam 1Malaysia.
 
Wah rasenye mcm dh lame x coretkan ape2 entry kt blog nih. Dh mula berhabuk sana sini. Bukannya ape. Idea x kesampaian nk dicoretkan kt dlm nih. Lgpon, x berkesempatan nk menulis dlm blog nih.
 
Cuma baru2 nih, aku mendapat sedikit berita gumbira. Gumbira yg tersangat2. Alhamdulillah. Allah telah kurniakan rezeki yg terhingga kpd aku & my wife. Setiap hari selepas solat aku sentiasa berdoa agar Allah mempermudahkan rezeki bagiku & memberkati rezeki yg diberi oleh-Nya.
 
 Aku & wife sbg manusia selama ini merancang tp Allah juga yg tahu ape yg terbaik buat aku & wife. Aku tetap percaya yg perancangan Allah jua yg lebih baik buatku.
 
Akhirnya setelah 2 tahun aku & my wife "bertahan", akhirnya semalam my wife disahkan mengandung oleh doktor & aku sebagai hamba-Nya amat bersyukur. Alhamdulillah. Syukur tidak terhingga buatku & isteri.
 

1 comment:

  1. salam bob,
    tahniah sgt2 atas berita gembira ni..
    jaga wife dgn sebaik mungkin.. org pregnt ni mudah sensitif..emosi,fizikal..so,kena betul2 jaga hatinye..
    kena tau juga info2 ttg ibu hamil,psl pemakann and etc...and bob juga kena amalkan baca Quran dan zikir..sebelum tido amalkn membaca surah Luqman..tahniah..hihi (tumpang gembira)

    ReplyDelete