Monday, May 10, 2010

Sambutan Hari Ibu

Salam 1Malaysia. Semalam bersempena dgn sambutan Hari Ibu, aku sempat utk membisikan ucapan hari Ibu kepda my lovely mom, Hamidah Ashak di awal pg ketika aku sekeluarga berada di Lotus Desaru Beach Resort. Kemudian sekali lagi menyambut hari ibu di rumah Mak Uda, Zainon yg terletak Bandar Baru Uda yg dihadiri oleh tetamu kehormat iaitu nenekanda Jamilah. Sebenarnya, sambutan di rumah Mak Uda ni dirancang oleh adik beradik Ibu utk sambutan bersama dikala nenek masih ada lagi di dunia ini.



So, Selamat Hari Ibu buat Ibu
Byk berkorban utk membesarkan aku dgn penuh kasih syg sehingga aku bebetul "besar".



Selamat hari Ibu buat my lovely wife
Akan terus menjadi "Mummy" terbaik buat anak kita





Selamat Hari Ibu juga buat Nenek
Pernah membesarkan aku dgn penuh kasih syg & memberikan aku seorang Ibu yg penyayang



Selamat hari Ibu buat Mak (mertua)
Membesarkan my wife dgn penuh kasih syg.


No comments:

Post a Comment