Friday, May 14, 2010

Terkezut aku tgk ade logo..

Salam 1Malaysia. Nmpk mcm suspen jek entry nih. X de. saje je nk share terkejutan yg aku alami. Kejadian nih berlaku ketika aku pulang ke kampung nenek di Felda Bukit Besar,Kulai. Sebelum nih mmg aku x perasan. Tetiba tgh mata melilau-lilau sambil memandu, mata aku ternampak signboard yg berlogo ni..




Mau x terkejut aku lihat ade papan tanda yg berlogo SMART kt jln masuk felda tuh. Mula2 terpaling gak kepala aku nk tgk kembali logo tuh. Apa agaknya smart tuh. 1st impression aku ialah terigt perkhimatan SMART kt KL. Pehh dh canggih la felda aku ni. Mcm lmbg company pengangkutan awam pun ade aku tgk..

Rupa2nya, SMART tuh adelah logo utk stesyen minyak mini yg terdapat dlm kaw felda Bukit Besar. Seigt aku dh beberapa kali stesyen minyak nih tukar pembekal minyak. Dari Esso pastu Petronas & sekarang SMART. Setelah aku selidik rupanya SMART nih dpt bekalan petrol dari company Esso rupanya. Nasib baik bukan minyak dr company ntahapeapentah..Kiranya minyak yg dijual blh dipercayai..

No comments:

Post a Comment