Thursday, January 7, 2010

Si Kembar yang Tomei

Hi all, Just wanna share my lovely twin daughter nieces.Anak Kakak aku.
Aku pn x tahu dari mane ade keturunan kembar.Dari sblh walidnyanya di Sabah atau sblh umminya di Johor.Tapi mengikut susur galur, keturunan kembar ini dikatakan ade berkaitan sebelah umminya.Mengikut kata nenek aku, die mempunyai sepupu yang kembar.Mungkin boleh dipercayai mereka mendapat jangkitan kembar ini.Si kembar ini merupakan anak sulung kakak aku.Kakak aku pula dikatakan 'bunting pelamin' kala itu.Perut kakak aku time mengandungkan mereka cukup besar.Tetapi mereka berdua dikatakan kurang memberi masalah pada umminya ketika dlm kandungan.Dan didalam perut juga boleh dikatakan kembar ini mempunyai watak yg berlainan.Seorang terlalu aktif & seorang lagi pasif jek.Pada awal kelahiran mereka,muka mereka seakan sama.Mereka dilahirkan melalui 'tingkap'. So, yang mana keluar dahulu dipanggil kakak & yg terkemudian dipanggil adik.Sekarang,umur mereka menjangkau 2 tahun.Ade x hrpn aku nk dpt anak kembar?


Si Kembar kene buli menjadi Teletubies.
Cubalah teka yg mana satu kakak, yg mane satu adik.


Si Kembar ini memang cukup cekap membuli 'papa'nya


Dua-dua manja dgn papanya.X boleh mengalah.


Di Plaza Angsana bersama Tok Jali ngan Nenek Ananya.
Si Kembar kene dera duduk dalam troli.Kesian.Tempitla.
Aku malas nk dukung.


Bersama mama. Kn paksa gambar.


Nk buat juga 'peace' time nk amik gambar.



Si kembar ini tengah comot.

No comments:

Post a Comment